Fotoreportáž: Slavnosti města Horní Bříza, 25. 6. 2022

04.09.2022

Poslední červnová sobota 25. 6. 2022 patřila po dvouleté pauze největší tradiční akci - Slavnostem města Horní Bříza. Společně jsme oslavili už 28 let od doby, kdy se z obce Horní Bříza stalo město. Oslavy začaly tradičním vystoupením žáků Masarykovy ZŠ, obou MŠ, dětí i rodičů z T. J. Sokol Horní Bříza a tanečníků, zpěváků i muzikantů Úsměvu i Úsměváčku. Hladký průběh všech vystoupení narušila jen přeháňka, která bohužel znemožnila taneční vystoupení Úsměvu. O to více si však Úsměváci spolu s diváky užili zpívání lidových písní. Pomyslnou štafetu pak převzal Orchestr Betula Základní umělecké školy Kralovice a po něm místní sbor VoHoS. Po poslechu více či méně známých skladeb v podání obou hudebních těles a zaslouženému aplausu již počasí dovolilo vystoupení pod širým nebem. Opět jsme tak mohli obdivovat zdatnost a pružnost místních Sokolů, dále členek Fit Clubu Veronika a také skupiny orientálních tanců Lucie Řičicové. Pozornost se pak obrátila zpět k pódiu, kde už byla přichystaná skupina Sto zvířat, která na hodinu a půl rozhýbala a rozezpívala takřka celý areál. Naše hlasivky i ruce neušetřila ani další vystupující, známá muzikálová zpěvačka Leona Machálková za doprovodu pianisty Ondřeje Hájka. Zpěvačka se po koncertu ochotně fotila s fanoušky a místním hasičům podepsala pro štěstí jejich nové auto. Program slavností se blížil do finiše, pódium opanovala kapela Wanastowi vjecy revival a parket byl opět nabitý k prasknutí. Chvíli odpočinku tancujícím dopřála až pauza, kterou svou dechberoucí a obdivuhodnou ohňovou show s hořící kostkou vyplnila skupina Chůdadlo. V půlnoci nebe rozzářil tradiční ohňostroj, po němž následovala ještě hodinová afterparty s reprodukovanou hudbou, o níž se postaral DJ Láďa Čech.

Celou fotogalerii zobrazíte po kliknutí na foto.